Kvällstänkande

Ja nu har Linda varit på besök en stund.
Om några timmar åker hon,Daniel och flickorna
till Bulgarien.Där ska dom stanna en vecka.
Hoppas att ni får mycket sol och många äventyr.

Idag har jag haft huvudvärk som inte vill ge med sig riktigt.
Kan ju bero på att jag måste ha nya glasögon.

Har pratat med Tommy några gånger idag och allt är så bra.
Nu trivs han verkligen och det känns så skönt.

Andrew och Andrea är på SCA cupen nu ikväll.
Roligt att hon vill umgås ett par timmar med sin gamla pappa :)
Vet inte riktigt när han kommer hem men det visar sig nog.
Hoppas att dom har kul tillsammans iallafall.

Lite bilder tänkte jag i allafall bjuda på.
Bild nr 1: min man och hans kompisars första spelning.
Bild nr2: min man på trummor.
Bildnr 3: Tommy.
Bild nr 4:Anton fick en rundtur med Micke på HD.


Kommentarer
Postat av: liveteftersextio

hej Anki! Så stor Anton blivit! Grattis till att du blivit mormor! Minns du när våra döttrar sjöng på ert bröllop? Nu är de kvinnor med egna barn!

Jag har fem barnbarn, snart sex! Livet blir bara kortare och kortare....Kraaam.

2008-09-07 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback