Nu är jag åter på plats....

Jag har varit osynlig här ett tag anledningen är den
att jag har varit konstant trött och sovit i massor pga
en förkylning som inte vill släppa riktigt.
Men nu ska jag börja med c-vitaminer och huskurer.

Tommy kom hem från Fränsta i torsdags.
Har saknat honom i massor.
Han säger att han vantrivs här i sundsvall och
vill åka tillbaka till skolan snart.
Men han kommer hem i november när han fyller
18 år.Ska försöka att ordna något festligt inför hans
födelsedag.

Jag har kokat lite svartvinbärssaft så det ska nog räcka
ett tag iallafall.

Pratade med Josephine och hon och Tilly
kanske kommer ner den 29/9 och stannar här tills
Anders kommer ner den 3/10.
Saknar dom verkligen jättemycket.

Lägger in lite bilder som är tagna under sommaren.

Här är jag.Tommy och TillyAntonAndrew och TillyJosephine och Tilly på dopet.

Kommentarer
Postat av: M

Gratis smink här =)Man får gratis presentkort

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?

2008-09-26 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback