Natt igen

Ja nu har jag suttit och kikat på filmen "Flood" på tv 4.
En superspännande film.Ja nu har fredagkväll varit och
Anton,Moa och Alex har busat och lekt hela kvällen.
Dom är så fina alla barnen.
Tänk en dag är dom vuxna människor med familjer.
Man måste ta tillvara tiden medans dom är barn en dag
står dom med flyttkartongerna och ska skapa sig ett eget liv.
Men jag har så många fina minnen från mina barn.
Vissa stunder skrattar jag gott åt det jag kommer ihåg.

Nu ska jag snart natta kudden :)
Tänkte bara lägga in lite bilder som ni kan kika på.
Godnatt och sov gott alla mina besökare.
Kika gärna in igen.

Kram/Anki


Kommentarer
Postat av: Linda Ruda

Men gun va fina dom är!!

Å fyyy fan vad moas abbore va stor!!

Vilken bamsing! Trodde inte dom kunnde bli sååå stora!



Ja nu bär det snart iväg..

Hoppas det går bra med mina katter också!

Puss å kram på er alla!!



Visst har jag sagt att vi älskar ER!!? =)

Postat av: Anki

Linda:Du har sagt att du älskar oss och det

värmer alltid i mitt hjärta att höra det.

Vi älskar er alla med.Ha nu en helt underbar resa

med Daniel och flickorna.

2008-09-06 @ 18:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback