Grå dag men glad ändå.

Fick tag i min son Tommy igår iallafall.
Satt och pratade med honom en stund på msn.
Han verkade glad och uppåt.

Inatt 01.45 fick jag ett jättegulligt sms av honom
"Börjar sakna dig jättemycket mamma,jag älskar dig bara så du vet."
Kände tårarna i mina ögon och en sån lycka.
Man slutar aldrig älska sina barn.
Allt efter som åren går så älskar man dom mer och mer.

I morse tog jag och Fia en promenad på 1,5 km..jättehärligt.
Mot kvällen blir det lite motionscykel.
Måste försöka att röra på mig lite.

Anton och hans klass är uppe i skogen och skall plocka
bär,undrar om det finns några bär i Antons hink?
Han har nog ätit upp alla.

Josephine och Tilly kanske kommer nästa vecka på onsdag.
Tommy kommer hem nästa vecka på fredag.

Nu ska jag in och fundera ut någon middag,
sen kommer min syster vid 15.00.
Ska väl surra med henne en stund.

Kram/Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback