En helt vanlig torsdag

Ja som du ser Linda så ska jag uppdatera för din skull.
Du ska ju inte tro att jag är ett dugg avundsjuk på att du ska resa.
Vill ju så gärna krympa mig liten och följa med.
Åh så härligt.Nej gumman jag är mer än glad för din skull,
du har haft ern svår tid med massor av motgångar så denna
resa är du värd.Kram på dig.

Lilla Anton har varit hemma för att han har haft lite feber.
Igår fick han åka hem för magvärk och illamående.
Så det återstår att se hur han är i morgon.

När det gäller Tommy så finns det inte längre något som förvånar
mig.I natt skulle han upp och steka köttbullar i köket  i sin skolkorridor.
Som alla vet kan man ju inte lägga frysta köttbullar i en panna på
högsta värme....men han kunde det.Slutade iallafall med att
brandlarmet gick och alla boende i skolan fick rusa ut och stå ute
i två timmar innan brandlarmet slutade tjuta.Själv så skämdes
Tommy så han gick över till en annan klasskompis och fick sova där.
Ja jag skrattade hejdlöst åt detta.Nu vet nog alla vem Tommy är.

Josephine och Tilly har jag pratat med i dag och Tilly är
lite piggare.skönt.Det är inte kul att vara sjuk.

Skriver antagligen mer i kväll.Ha det så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback