Äntligen fredag

Ja då var det äntligen fredag.
Ett par dagar när man ska hitta på saker med sin familj.
Kanske man får någon sovmorgon också.
Men jag tycker om att vakna tidigt och sitta ensam
vid mitt köksbord medans jag dricker kaffe.

Till veckan ska jag ta kontakt med sjukhuset för
Antons del.Han verkar inte tåla mjölkmat,kanske
kan han vara laktosintolerant.Jag och Josephine
hade svårt att tåla mjölkmat när vi var tonåringar.
Men jag är alltid försiktig än idag när det gäller mjölkvaror.

Nu har Andrew åkt iväg och hämtat Anton från skolan.
Sen ska vi äta spaghetti och köttfärssås... mums.....
Är så glad över er besökare,skriv gärna ett par ord när
ni är hos mig.

Kikar tillbaka senare.Kram på er alla idag.

Kommentarer
Postat av: Linda Ruda

Bara jag igen ;-)



syns senare i kväll..

Postat av: Anki

Ja du kan ju komma en sväng innan du åker till

Bulgarien....Kram på dig gumman

2008-09-05 @ 19:28:44
Postat av: Att ha det gott

Hittade just hit vill gärna återkomma

2008-09-05 @ 20:41:07
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Anki

rubinen: Du är så välkommen tillbaka.

2008-09-05 @ 21:48:45
Postat av: Anki

rubinen du är så välkommen tillbaka...

2008-09-05 @ 21:50:13
Postat av: Emelie Talvis

snygg blogg! :)

2008-09-05 @ 22:09:29
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback