Sommaren till ända

Ja nu har sommaren tagit slut och allt har
gått till det normala igen.Nu tar vi fram värmeljusen
och myser runt bordet hemma.
Ja allt skulle ju vara normalt om inte min snart
18 åriga son har flyttat för att gå i skola på annan ort.
Samma vecka for min dotter och mitt älskade barnbarn Tilly
hem till Umeå.Känns som om någon har slitit hjärtat ur
bröstet på mig.Det enda jag känner är en sån stark olidlig längtan
efter mina älskade ungar.Vill bara skrika ut min ångest.
Men som alla säger -du vänjer dig till slut.
Så jag får väl vänta på det då.

Sommaren har varit underbar men kort.
Jag,Andrew och Anton for till Stockholm under 2 dygn.
Vi hade det jättemysigt,tog en tur till Gröna lund och gick där
i flera timmar.Det riktigt glittrade ur Antons ögon av lycka.
Det har varit lite bad och så har vi förstås varit i stugan en hel del.


Lägger in en bild på mina älskade barn och barnbarnet Tilly.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback